אבוטבול: "נבנה לכולם, אבל רק החרדים מגיעים לבית שמש, החילונים עוזבים"

    ישראל פריי No Comments on אבוטבול: "נבנה לכולם, אבל רק החרדים מגיעים לבית שמש, החילונים עוזבים"
    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבק איתנים מתנהל מאחורי הקלעים על עתידה של בית שמש, כשלחצים גדולים מופעלים מכל עבר על שר השיכון יואב גלנט, לקראת שיווקי קרקעות נרחבים שעשויים לקבוע את עתיד העיר. ראש עיריית בית משה אבוטבול התייחס ב"מדברים אקטואליה" למתרחש: "ישנם לחצים מאד כבדים של חברי מרכז הליכוד בבית שמש על שר השיכון" אמר לדוד חכם ומני גירא שוורץ.

    הוא הוסיף: "צריכים להבין, בשנים האחרונות יש הגירה מבית שמש של תושבים מהמגזר הכללי, שעוברים למודיעין ולערים אחרות, ואת זה מנסים אנשי הליכוד בבית שמש דרך חברי הכנסת שלהם למנוע ולעצור".

    אבוטבול תקף בחריפות את הגורמים האינטרסנטיים, ואמר כי: "אחרי שנים של הגמוניה שלהם בשלטון בעיר, הם נדחקו הצידה, והיו שמחים לחזור. הם עוטפים את בדיבורים על בנייה, זכויות מחסור וכו', רק בשכונת פינוי-בינוי ייעדנו 1700 יחידות לציבור שאינו חרדי, יש עוד תכניות. אנחנו לא פוסלים חלילה תושבים שאינם חרדים, אנחנו כן פוסלים את הדרך שזה נעשה ע"י רעש תקשורתי".

    "גדולי ישראל עמם התייעצתי, בראשם האדמו"ר מבעלזא והרב שטיינמן הורו לי לבנות לכולם, רק שיהיה בצורה מותאמת, נפרדת, להימנע מחיכוך. צריכים לחשוב על התאמה של העיר לכולם, א"א להכריז שהעיר מתאימה רק לציבור החרדי".

    על הלחצים הפוליטיים סיפר אבוטבול כי "שר השיכון אמר לי: מעולם לא הייתי נחשק כמו כעת בבית שמש", מצידו הוא זוכה ל"תמיכת כל חברי הכנסת החרדים, כולם נמצאים בקשר, התפללנו וחיכינו שהם יהיו בקואליציה עם יכולות השפעה וכעת "עת הזמיר הגיע", יש לנו תמיכה מלאה מכולם".



    0 תגובות